Ala-Satakunnan mielenterveysyhdistys: Retkiä ja rantapäiviä

Ala-Satakunnan mielenterveysyhdistys Eurassa tekee hyvää yhteistyötä kunnan sosiaalipalveluiden kanssa.

Joka toinen tiistai-ilta kokoonnutaan Pajurannan päivätoiminnan tiloissa vaihtamaan kuulumisia, keskustelemaan ja kahvittelemaan. Päivätoiminnasta taas on tullut lisää porukkaa yhdistyksen toimintaan. Iltoihin tullaan innolla, jopa 50 kilometrin matkan päästä.

Retkiä tehdään myös säännöllisesti jopa yli kymmenen hengen retkiseurueella. Yhdessä on käyty uimahallissa, kiinalaisessa ravintolassa, kasvitieteellisessä puutarhassa, kylpylässä, saaristossa ja monessa muussa jäseniä kiinnostavassa kohteessa.

Kesäisin pidetään useamman kerran rentoja rantapäiviä eli uidaan ja saunotaan yhdessä, usein syödäänkin niiden lomassa.