Ikaalisten Mielihyvä: Elämäniloa ja digitukea

Ikaalisten Mielihyvä kertoo, että heidän päätuotteensa on elämänilo ja mukava, rauhallinen mieli. Yhdessä elämäniloa haetaan esimerkiksi perinteisellä mielenterveysyhdistyksen teatteriretkellä kerran vuodessa. Tuolloin bussi täyttyy nopeasti.

Yhdistyksellä ei tällä hetkellä ole fyysistä kohtaamispaikkaa, mutta retkien ohella osallistutaan yhdessä erilaisiin tapahtumiin ja koulutuksiin.

Lisäksi tuetaan digitaidoissa. Jos tietokone tökkii, älylaitteiden salat eivät aukene tai sähköpostin tai some-maailman toiminta mietityttää, Ikaalisten Mielihyvän Helppitupa-palvelu auttaa. Helppituvasta voi pyytää opastusta ihan kädestä pitäen, kotikäynnille.  Ikaalisissa tuetaan näin konkreettisesti ja ruohonjuuritasolla kaikkien digiyhteiskuntaosallisuutta.

Ikaalisten Mielihyvä tarjoaa hyvän mahdollisuuden jäsenilleen suunnitella kullekin kiinnostavaa ja parhaiten elämäniloa tukevaa toimintaa, sillä yhdistyksessä ollaan uuden äärellä.

Somessa