Tuusniemen Tuikku: Yhdessä olemme enemmän!

Savon sydämessä vuodesta 1991 toimineet tuikkulaiset tietävät, että yhdessä olemme enemmän. Tuusniemen Tuikussa tehdään paljon yhdessä muiden alueen mielenterveysyhdistysten kanssa.

Yhdessä retkeillään teatteriin, taidemuseoon, luontoon tai lätkämatsiin, keilataan tai kisaillaan mölkkymestaruudesta. Yhteistyötä tehdään myös Tuusniemen kunnan ja seurakunnan kanssa.

Joka perjantai tuikkulaiset kokoontuvat vaihtamaan kokemuksia ja nauttimaan kahvikupposia Tuusniemen Järjestötilaan ja useamman kerran vuodessa tehdään uintiretkiä. Juhliakin Tuusniemellä osataan. Tuikkulaisissa tunnelmissa juhlitaan säännöllisesti ainakin kevät- ja joulujuhlat ja mielellään Tuikusta osallistutaan muihinkin karkeloihin lähialueella.

Tuusniemen Tuikku kuuluu Itäiseen Tiimiin, joka on Pohjois-Karjalassa ja sen lähialueilla vapaaehtoista mielenterveystyötä tekevien yhteisjärjestö.

Netissä