Mielenterveysmessut 2020 siirtyvät verkkoon

Mielenterveysalan laajin valtakunnallinen tapahtuma Mielenterveysmessut järjestetään tänäkin vuonna tuttuun aikaan 17.-18. marraskuuta, mutta koronapandemian vuoksi poikkeuksellisesti verkossa. Uudessa tilanteessa jatkoimme messuseminaarien edullisia Early bird -hintoja elokuun loppuun.

Mielenterveyden keskusliitto varautuu koronavirustilanteen mahdolliseen pahenemiseen siirtämällä Mielenterveysmessut verkkoon. Seminaarit pidetään jo aiemmin ilmoitetulla aikataululla ja alustajilla joitakin pieniä poikkeuksia lukuunottamatta.

”Messut keräävät vuosittain yhteen mielenterveydestä eri syistä kiinnostuneet ihmiset: alan ammattilaiset ja palveluntarjoajat sekä mielenterveysongelmia itse kokeneet ihmiset ja heidän läheisensä. Tänä vuonna meille tärkeintä on tarjota heille mahdollisimman turvallinen tapahtuma, ja siksi siirrämme messut verkkoon”, kertoo viestintäpäällikkö Sirkku Immonen Mielenterveyden keskusliitosta.

Jo ilmoittautuneilta osallistujilta tilanne ei vaadi toimia, ja osallistumisohjeet tulevat heille hyvissä ajoin ennen tapahtumaa. Uudessa tilanteessa jatkoimme seminaarilippujen edullisia Early bird -hintoja elokuun loppuun.

Katso ohjelma ja hyödynnä alennus täällä!

Selvitämme parhaillaan myös Mielenterveysmessujen suositun näyttelyn järjestämistä verkossa yhdessä yhteistyökumppaneidemme kanssa. Näyttelyyn onkin jo ennakkoilmoittautunut useita näytteilleasettajia, ja olemme yhteydessä heihin pikimmiten.

Ilmoita kiinnostuksestasi näytteilleasettajaksi, niin saat nopeimmin tietoa tilanteesta

Messuilla on perinteisesti järjestetty myös laaja, kaikille avoin ja maksuton yleisöohjelma.

”Kaikille avointa ohjelmaa on luvassa myös verkkomessuilla. Samaan laajuuteen ei valitettavasti verkossa päästä kuin aiemmin, vaan tarjoamme enemmänkin valikoituja makupaloja hieman uudella tavalla”, Sirkku Immonen kertoo.

Sirkku Immonen, viestintäpäällikkö, Mielenterveyden keskusliitto, puh. 040 1244 700

www.mielenterveysmessut.fi

Mielenterveysmessut Facebookissa